Σύνδεση

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Καλές πρακτικές χειρισμού συστάσεων

  • Posted on:  Κυριακή, 12 Φεβρουαρίου 2017 22:23
  • Written by 
Καλές πρακτικές χειρισμού συστάσεων - 5.0 out of 5 based on 5 votes

Πολλές φορές κατά τη διάρκεια της υλοποίησης ενός CRM οι πελάτες ρωτούν "Τι είναι καλύτερο να κάνουμε για τις συστάσεις;". Οι περισσότερες εταιρείες δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ πριν μια εφαρμογή που ξεχωρίζει τις συστάσεις από τις επαφές. 

Σε αυτό το άρθρο-μάθημα θα παρουσιάσουμε τις καλύτερες πρακτικές πάνω στο θέμα.

Πρώτα απ'όλα ας θυμηθούμε τι είναι οι συστάσεις: είναι τα πρόσωπα των οποίων τα στοιχεία με κάποιο τρόπο (εγγραφή σε λίστα newsletter, συμμετοχή σε έκθεση κλπ) έχουμε στη διάθεσή μας. Όμως δεν έχουμε αξιολογήσει ακόμα την πιθανότητα να αγοράσουν από εμάς, να γίνουν δηλαδή πελάτες μας. (Αναλυτικότερα δείτε το 1ο μάθημα της σειράς σχετικά με την ορολογία).

Ας δούμε τώρα τι είδους πληροφορίες θέλουμε να καταγράφουμε για τις συστάσεις.

Αυτές οι πληροφορίες πρέπει να είναι οι ελάχιστες δυνατές, διαφορετικά λόγω "δυσκινησίας" δεν θα συμπληρώνονται. Μπορείτε να κάνετε συγκεκριμένα πεδία να είναι υποχρεωτικά, αλλά κάντε το με λίγα και προσεχτικά. Δεν πρέπει όλα τα πεδία να απαιτούνται αν θέλετε οι πωλητές να χρησιμοποιούν το σύστημα, επειδή θα παίρνει πολύ χρόνο να γίνει αυτό. Να θυμάστε ότι ο λόγος που κρατάμε στοιχεία από συστάσεις είναι απλά για να τις αξιολογήσουμε. Αν τελικά δεν έχουν πιθανότητες να γίνουν πελάτες, δεν υπάρχει λόγος να χάνουμε πολύ χρόνο για αυτές.

Στη συνέχεια, ως εταιρεία πρέπει να έχουμε μια διαδικασία/μεθοδολογία για τις νέες συστάσεις. Για παράδειγμα:

Αυτό είναι το τρίτο άρθρο-μάθημα από μια σειρά εξειδικευμένων μαθημάτων για τους συνδρομητές μας. Θα πρέπει να συνδεθείτε ή να έχετε λάβει το σύνδεσμο μέσω email ώστε να μπορέσετε να δείτε τη συνέχεια. 

Διαβάστηκε 910 φορές Τελευταία τροποποίηση την Κυριακή, 22 Οκτωβρίου 2017 23:42