Log in

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Χρησιμοποιώντας το Online CRM είμαστε απόλυτα προσανατολισμένοι στους πελάτες μας, παρέχοντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας που μπορούν να ικανοποιήσουν κάθε απαίτηση.

Μακρής Μίλτος Co-Founder & Creative Director

Η κατάσταση

H iAppsHellas αναπτύσσει εφαρμογές για smartphones και tablets, προσφέροντας υπηρεσίες και προϊόντα σε μια πολύ αναπτυσσόμενη αγορά. Τα τελευταία 4 χρόνια ο ρυθμός ανάπτυξης διπλασιάζεται ανά έτος, με αποτέλεσμα να έχουν αυξηθεί εξίσου τόσο οι διαδικασίες της υλοποίησης, όσο και η πολυπλοκότητα των πωλήσεων και του μάρκετινγκ. Αυτά ήταν κάποια χαρακτηριστικά που είχαν αρχίσει να δημιουργούν αναποτελεσματικότητα και να βάζουν εμπόδια στην περαιτέρω εξέλιξη.

Απαιτήσεις

  • Παρακολούθηση των σταδίων υλοποίησης του κάθε project και παροχή πληροφοριών σε συνεργάτες και πελάτες
  • Δημιουργία προφίλ πελατών και τμηματοποίηση αγοράς
  • Τήρηση ιστορικού επικοινωνίας
  • Δυνατότητα για cross & up-selling
  • Ειδοποιήσεις πελατών και συνεργατών για νέες υπηρεσίες
  • Εξειδικευμένες αναφορές που θα αντλούν στοιχεία από όλες τις εγγραφές 

Η λύση και τα οφέλη

Με το Online CRM η iAppsHellas κατάφερε να λειτουργεί σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα όλες τις διαδικασίες της μέσα σε ένα ενιαίο περιβάλλον. Το ιστορικό όλης της επικοινωνίας με τους πελάτες είναι πλέον προσβάσιμο από όλους τους συνεργάτες - όπου κι αν βρίσκονται αυτοί, ακόμη και μέσω των smartphone συσκευών τους. Αυτό σε συνδυασμό με τις πληροφορίες για σχετικά προϊόντα και υπηρεσίες, κάνουν ευκολότερη υπόθεση το cross & up-selling. Επιπλέον οι ειδοποιήσεις προς τους πελάτες για νέες υπηρεσίες και προϊόντα έχουν γίνει πλέον εύκολη υπόθεση, υποστηριζόμενη από το εσωτερικό σύστημα ειδοποιήσεων και το σύγχρονο email client.

Κάθε αναπτυσσόμενο project υλοποιείται μέσα σε ένα περιβάλλον παρακολούθησης που επιτρέπει στους Software engineers να παρακολουθούν τα βήματα ανάπτυξης μιας εφαρμογής - να δημιουργούν todo λίστες, να ορίζουν milestones κ.λ.π. -, ενώ παράλληλα ο υπεύθυνος για την ανάπτυξη του project από την πλευρά του πελάτη, μπορεί έχει αυτόματα όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται, αλλά και να παρέμβει δυναμικά σε οποιοδήποτε σημείο της ανάπτυξης θεωρεί απαραίτητο.

Για να εκμεταλλευτούμε το πλήθος των πληροφοριών, δεν χρησιμοποιήσαμε το - έτσι κι αλλιώς εξελιγμένο - default σύστημα δημιουργίας αναφορών του Online CRM. Προχωρήσαμε περισσότερο, χρησιμοποιώντας και ειδικό πρόσθετο εργαλείο για αναφορές, αντλώντας πολυδιάστατη πληροφόρηση, υποστηριζόμενη από χρήσιμα διαγράμματα.

Λύσεις που χρησιμοποιήθηκαν

video 2