Lead vs Prospect vs Contact - Σύσταση, Προοπτική, Επαφή

  Αρχική/Νέα/Γενικά/Lead vs Prospect vs Contact - Σύσταση, Προοπτική, Επαφή

Lead vs Prospect vs Contact - Σύσταση, Προοπτική, Επαφή

Όροι που καθημερινά ακούγονται στο Μάρκετινγκ και στις Πωλήσεις κι όμως δεν είναι εύκολο να προσδιορίσεις. Εμπεριέχονται βαθιά στις επιχειρησιακές διαδικασίες και συνιστούν ειδική ορολογία για κάθε επιχείρηση ή ακόμα και για κάθε τμήμα της ξεχωριστά.

Ταυτόχρονα έρχονται και τα διάφορα CRM συστήματα, δίνουν κι αυτά τη δική τους ορολογία και κάνουν τα πράγματα ακόμη πιο δύσκολα.

Ερευνώντας το θέμα περισσότερο, θα δεις ότι υπάρχουν διαφορετικές απόψεις για το ποιος από αυτούς τους όρους είναι πιο ώριμος/προχωρημένος στη διαδικασία πώλησης. Ποιος είναι πιο κοντά δηλαδή στο κλείσιμο μιας πώλησης.

Κάποιοι λένε ότι οι Συστάσεις (Leads) είναι οι εγκεκριμένες Προοπτικές (Prospects), άλλοι λένε ότι οι Προοπτικές δημιουργούνται από Συστάσεις κι άλλοι ότι είναι το ίδιο πράγμα. Άλλοι επίσης λένε ότι και οι Επαφές είναι το ίδιο πράγμα με τις Συστάσεις, ενώ άλλοι εμπλέκουν στη συζήτηση και τις Ευκαιρίες (αυτές θα τις αναλύσουμε σε άλλο άρθρο). Το σημαντικό πάντως είναι οι όροι αυτοί να χρησιμοποιούνται με τον ίδιο τρόπο μέσα σε μια επιχείρηση. Το να μην συμβαίνει αυτό μπορεί να είναι πολύ επιβλαβές.

Τι είναι τελικά αυτό που συνιστά μια Σύσταση και τι αυτό που συνιστά μια Προοπτική; Που ακριβώς βρίσκονται αυτοί οι όροι μέσα στο Κανάλι Πώλησης; Οι επιχειρήσεις χρειάζονται ξεκάθαρες απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα.

Ας εξετάσουμε στη συνέχεια τα χαρακτηριστικά αυτών των όρων και τις μεταξύ τους διαφορές: 

Αυτό είναι το πρώτο άρθρο-μάθημα από μια σειρά εξειδικευμένων μαθημάτων για τους συνδρομητές μας. Θα πρέπει να συνδεθείτε ή να έχετε λάβει το σύνδεσμο μέσω email ώστε να μπορέσετε να δείτε τη συνέχεια. 

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
Ok Decline