29ο Συνέδριο Επιχειρησιακής Έρευνας: Τεχνητή νοημοσύνη στο μάρκετινγκ

  Αρχική/Νέα/Γενικά/29ο Συνέδριο Επιχειρησιακής Έρευνας: Τεχνητή νοημοσύνη στο μάρκετινγκ

29ο Συνέδριο Επιχειρησιακής Έρευνας: Τεχνητή νοημοσύνη στο μάρκετινγκ

Στα πλαίσια του 29ου Εθνικού Συνεδρίου Επιχειρησιακής Έρευνας που διοργανώνεται από το Πολυτεχνείο Κρήτης & την ΕΕΕΕ στις 14-16 Ιουνίου 2018, παρουσιάζουμε την εργασία μας με θέμα: Τεχνητή νοημοσύνη στο μάρκετινγκ: μια εφαρμογή για την τουριστική ανάπτυξη.

Ο τίτλος του Συνεδρίου το οποίο διεξάγεται στο Μεσογειακό Αγρονομικό Ινστιτούτο Χανίων, είναι: "The contribution of OR, new technologies and innovation in agriculture and tourism". Αναλυτικές πληροφορίες μπορείτε να δείτε στη σελίδα που βρίσκεται εδώ.

Αντικείμενο της εργασίας που παρουσιάζουμε είναι ένα δημιούργημα τεχνητής νοημοσύνης που παρέχει πλήρη ενημέρωση στους πελάτες με μήνυμα κειμένου, φωνής & email χρησιμοποιώντας παράλληλα το Online CRM & την έκδοσή του για τουριστικές επιχειρήσεις (t-agentCRM) για άντληση και καταχώρηση δεδομένων.

Δείτε την παρουσίαση:

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
Ok Decline